Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 21 Ιουνίου 2020



21 Ιουνίου-Ημέρα του Πατέρα

Η ημέρα του πατέρα ή όπως έχουμε συνηθίσει να την λέμε «γιορτή του πατέρα» είναι η παγκόσμια γιορτή που τιμούμε τους μπαμπάδες όλου του κόσμου. Είναι κινητή εορτή όπως και η γιορτή της μητέρας.
Γιορτάζεται την τρίτη Κυριακή του Ιουνίου. 
Φυσικά τους γονείς μας τους τιμάμε και τους αγαπάμε κάθε μέρα του χρόνου αλλά οι παγκόσμιες ημέρες αυτές μας δίνουν τη ευκαιρία να τους πούμε και να τους δείξουμε για μία ακόμα φορά πόσο τους αγαπάμε!Δεν ξεχνάμε επίσης τους παππούδες ...
Χρόνια πολλά σε όλους !!!




Ελευθερία Αρβανιτάκη - Για τον πατέρα - Official Animation Video
Θα σου χαρίσω ένα φιλί,
θα σου πω μια καλημέρα,
αγαπημένε μου πατέρα…
Θα με κρατήσεις αγκαλιά,
τα μαλλιά θα μου χαϊδέψεις
κι ό,τι πω, θα το πιστέψεις…
Θα μου ετοιμάσεις πρωινό και θα αδειάσεις το ψυγείο
και σαν πηγαίνεις στη δουλειά, θα μ’ αφήσεις στο σχολείο
Ταραρα..ταρα…ταραραραραραρααα
Και θα σου κάνω ζαβολιές
και πολύ θα μου θυμώνεις
μα αμέσως θα το μετανιώνεις…
Θα μου αγοράζεις στα κρυφά
παγωτά και καραμέλες
κι αρκουδάκια με κορδέλες…
Και θ’ αγκαλιάζεις τη μαμά και λιγάκι θα ζηλεύω
για να μου δώσεις προσοχή θα γελώ και θα χορεύω
Ταραρα..ταρα…ταραραραραραραααα
θα σου πω μια καλημέρα,
αγαπημένε μου πατέρα…
Θα με κρατήσεις αγκαλιά,
τα μαλλιά θα μου χαϊδέψεις
κι ό,τι πω, θα το πιστέψεις..

  • Ζωγραφίστε τον μπαμπά σας και φτιάξτε ένα καδράκι κολλώντας γλωσσοπίεστρα τριγύρω ή κοχύλια , αστεράκια,πούλιες ή ό,τι άλλο υλικό θέλετε.




  • Εναλλακτικά μπορείτε με μικρές πετρούλες, κοχύλια κ.ά. να σχεδιάσετε το αρχικό γράμμα από το όνομά του ή το "Σ΄ αγαπώ".

Οι επιλογές είναι πολλές ,βάλτε φαντασία και κάντε έκπληξη στον μπαμπά σας!!!


Επιμέλεια : Βιγλάκη Ελευθερία

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου